
photo credit: postaletrice via photopin cc
S’acosta carnaval i potser alguns de vosaltres i dels vostres alumnes ja teniu la disfressa a punt. Però segons Els Amics de les Arts les paraules també poden anar a una festa disfressades.
Mentre escoltava aquesta cançó (“Carnaval”, del disc Espècies per catalogar) no fa gaire pensava en tot el joc lingüístic que pot donar per a un aprenent de llengua catalana de nivell avançat. S’hi pot tractar l’accentuació, l’ortografia, la composició de mots, la sinonímia, els barbarismes i diversos jocs semàntics.
Per si algú s’anima a “fer l’animal”, com diu la cançó, amb els alumnes aquí en teniu la lletra i l’enllaç al Grooveshark.
Bona idea!
Gràcies, Palmira. Ara “només” cal pensar l’activitat. Què, t’hi animes? 🙂
A veure què et sembla aquesta proposta. La vaig passar als del D i va anar prou bé: https://www.dropbox.com/s/u0uf93lv9f894ml/Can%C3%A7%C3%B3%20carnaval%20D.docx
Gràcies, Palmra! M’ha agradat la proposta! Vau sentir la cançó primer, o només en vau llegir la lletra? Els va costar fer-ho? Quins resultats van sortir? Van ser creatius?
Tens premi per ser l’atrevida a posar-ho en pràctica! 🙂